четверг, 3 марта 2016 г.

Давайте знайомитись

                          Привіт ,мої хороші!!!!!!!!!

      Звати меня Тетяна....дуже люблю займатися рукоділлям,а особливо вчитися чомусь новому.....В моїй голові завжди багато  думок, сюжетів і різноманітних ідей....а ще є мрії про майбутнє і обривки якихось незрозумілих фантазій....Все це перетворюється в хаос і  викликає бажання все "розкласти по поличках".
Можливість творити- це можливість надати кожній своїй думці,фантазії і ідеї закінчений облік і заспокоїтись з цього приводу)))))Кожне моє творіння- це моя маленька фантазія, яка народилась в моїй голові....і я буду рада поділитися нею з вами.Запрошую в мій маленький світ.....))))))

Якщо людина хоче вишивати,
Знайдеться в неї голка, нитка, час... Зуміє всі відтінки підібрати, Й шедеври вийдуть з-під руки не раз. Якщо людина хоче вишивати, Побачить в цьому радість і красу. І по узорах буде мандрувати, І вишиє на квіточці росу, І створить диво, первозданну казку, Їй усміхнеться сонечко в вікні, Бо відіб’ється і любов, і ласка У хрестиках на цьому полотні.

Комментариев нет:

Отправить комментарий